Els nens i nens d’I3 hem anat d’excursió a la Granja Mas Bes. Ens ho hem passat d’allò més bé veient i tocant diferents animals de la granja ( hem pogut tocar ovelles i cabretes, hem donat de menjar blat de moro a les gallines, hem vist burros, conills i també vaques). A més, també ens han explicat com funciona la producció de llet a la seva granja des de que neixen els vedells fins que treuen la llet i l’envasen.
Ha estat un dia molt divertit i enriquidor per a tots.
