El passat divendres 22 vam gaudir d’una tarda molt especial amb la cantata El somriure de la Princesa. L’alumnat va mostrar tot el treball, l’esforç i la il·lusió preparats durant les darreres setmanes, oferint una actuació plena de música, emocions i molt bon ambient.
Famílies, mestres i alumnes vam compartir una experiència molt bonica que va omplir el teatre de somriures i aplaudiments. Felicitem tots els nens i nenes per la seva participació i actitud dalt de l’escenari!
Us adjuntem l’enllaç de l’àlbum amb les fotografies del festival.
.
