Trobada dels CFA del Baix Llobregat: presentació de la ruta literària

Avui, el CFA Gavà hem participat en una trobada de tots els Centres de Formació de Persones Adultes del Baix Llobregat. En aquest esdeveniment, els professors del centre hem compartit experiències i hem conegut nous projectes d’altres CFA propers. Els alumnes que han vingut també han tingut l’oportunitat de descobrir experiències diferents, com tallers d’origami, de ganxet, de jocs lingüístics, etc. Nosaltres hi hem exposat una activitat per a promoure l’alimentació saludable mitjançant una app.

També hi havia un espai d’experiències de vida, en què s’han pogut veure textos, vídeos i fins i tot escoltar en directe com alguns dels nostres alumnes, entre d’altres, relataven com havia sigut el seu pas pel CFA

Durant la jornada, hem presentat el projecte conjunt realitzat pels alumnes de COMPETIC inicial i GES 2: una ruta literària pels carrers de Gavà. Aquesta iniciativa tenia com a objectiu enriquir el coneixement literari dels alumnes, promoure l’amor per la lectura i la cultura, així com utilitzar eines digitals per aprofundir en l’experiència.

A continuació, us deixem algunes fotografies de la jornada, així com la presentació que hem realitzat i un vídeo on els alumnes de GES 2 i COMPETIC inicial expliquen la seva experiència fent la ruta. A més, si voleu tenir més informació, us convidem a explorar els dos codis QR que es troben al final de la presentació.