Fira intercentres dels CFA del Baix Llobregat

El pròxim 1 de juny, l’espai Cúbic de Viladecans acollirà la Fira Intercentres dels CFA del Baix Llobregat, un esdeveniment obert als alumnes, als docents i als ciutadans en general.

Si ets alumne del CFA Gavà, a la Fira tindràs estands informatius, xerrades i tallers pràctics que et permetran conèixer tota l’oferta educativa del Baix Llobregat. També podràs conèixer alumnes d’altres centres i compartir-hi experiències.

Per això, i per moltes altres coses, et convidem que t’inscriguis a alguna de les activitats gratuïtes de la Fira a través del formulari que et proporcionem en aquest enllaç.

T’hi esperem!

Accés al formulari d’inscripció