Selva Aventura

El divendres 18 vam anar a Selva Aventura amb tots els alumnes de les ZER per fer una jornada esportiva ben divertida.

Els més petits vam fer el caminada descalç, els mitjans vam fer el bosc elàstic i els gran els circuit dels arbres amb ponts i tirolines.

Ens ho vam passar molt bé!

Podeu veure les imatges clicant a l’enllaç

La Garbinada 3r dia

S’ha aixecat el dia una mica gris però amb moltes ganes de passar-ho bé! Ja estem en marxa i en plenes activitats….

Els de cicle inicial estem fent reptes i paranys i submarí mentre els de cicle mitjà i superior tir amb arc i minigolf.

Us deixem la galeria de fotos que anirem actualitzant!!

La Garbinada 2n dia

Avui hem començat amb molta energia!!

Els d’educació infantil han començat amb les activitats apunta, tira i Boulder.

Els de cicle inicial han anat al nautilus.

Els de cicle mitjà i cicle superior l’activitat d’escalada i SOS.

Ara anirem a dinar i acomiadarem els petits. A la tarda els de cicle inicial farem apunta, tira i Boulder i els de cicle mitjà i superior caiac i rais.

Anirem actualitzant la galeria de fotos al llarg del dia, podeu anar-la consultant.

La Garbinada 1r dia

Arribats i instal.lats a la casa de colònies!!! Havent dinat comencem les activitats:

-Els d’educació infantil reptes i paranys i el submarí.

-Els de cicle inicial navegar per la Gola.

-Els de cicle mitjà i cicle superior Kitesurf i Futgolf.

Al vespre joc de nit i a dormir!! Ens ho vam passar pipa!

Clicant la foto veureu imatges!

Dijous al Liceu

Els alumnes de primària de la ZER Guilleries vam anar a veure “Romeu i Julieta” al magnífic teatre del Liceu. Ens va encantar el teatre, les llums, les butaques, els “palcos”…magnífic i impressionant!!! Vam quedar bocabadats.

Després de veure l’obra de teatre, vam a anar a veure Santa Maria del Pi, la Catedral, la plaça Sant Jaume i seguidament vam anar fins a Colom i vam anar al Maremàgnum a dinar.

Vam dinar i jugar a l’herba, amb un bon sol que feia i a un quart de quatre vam venir a buscar-nos l’autobús per tornar a Mont-rodon i Viladrau!!!!!

Santa Cecília – Trobada ZER

Ahir tots els alumnes de la ZER ens vam trobar a Can Costa i Font de Taradell per celebrar el dia de la Música.

Els alumnes d’Educació Infantil van anar a veure el conte musicat del Sol i la Lluna i després van fer tallers musicals. Havent dinat, van anar a escoltar dos contes a la Biblioteca de Taradell.

Els alumnes de Cicle Inicial i tercer van anar a veure també un conte musical i després a la Biblioteca de Taradell van participar al laboratori de lectura: “l’Armari de l’Olivia”.

Els alumnes de 4t i Cicle superior van assistir a l’espectacle de Swing (VicSwing) i a la biblioteca van fer un treball de recerca relacionat el projecte interdisciplinari d’enguany. Van buscar informació sobre els Jocs Olímpics i els diferents esports.

A la tarda tots els alumnes de primària van participar per grups als diferents tallers musicals. Vam acomiadar la jornada ballant tots plegats la cançó “M’agrada l’esport”. Ens ho vam passar molt bé! Mireu quantes fotos!!

El Comte Arnau

Aquest matí, els de Cicle Superior de la Zer Guilleries hem anat a Calldetenes a veure l’obra de teatre “El Comte Arnau”.

Els de Viladrau, quan han arribat, han pujat fins a Sant Marc a on han esmorzat. Després han baixat fins al teatre.

Al teatre, ens hem trobat, els de Viladrau i els del Gurri així com també amb altres escoles i els de 1r d’ESO de l’Institut de Taradell (companys que teníem).

L’obra de teatre ha estat molt xula i ens ha agradat molt.

Últim dia a la Molina

Arribem a la recta final, ens ho hem passat molt bé i hem fet moltes activitats… Ja veureu que cansats!

Hem esmorzat bé per agafar forces i ja hem començat a aprendre i treballar en anglès!

Si cliqueu a la foto veureu la galeria que anirem actualitzant al llarg del dia. Consulteu també la galeria d’ahir que ja hi podreu veure l’últim joc de nit i la disco de pijames!

Segon dia a la Molina

Bon dia Famíles!

Encetem el segon dia d’activitats a la Molina amb una excursió per l’entorn. Fa fresqueta però ha despertat un dia molt clar i està sortint el sol.

Podeu consultar la galeria de fotos d’ahir que n’hi ha de noves, i durant el dia d’avui també anirem actualitzant aquesta. Cliqueu la foto per accedir-hi.