Visita a l’escola

Aquest dimarts 14 de novembre han vingut els alumnes de l’escola Puigcerver de Reus a visitar l’escola Teresa Salvat i Llauradó.

El motiu de la visita ha estat perquè estan fent un projecte sobre l’escola i volien saber com és una escola rural.

A l’arribada a l’escola els hi vam ensenyar cada un dels diferents espais i ja d’entrada van veure que són molt més reduïts. Però tot i així, hi ha moltes similituds a la seva com per exemple pissarra digital, biblioteques dins de les aules, ordinadors … A continuació, es van quedar una estoneta amb els alumnes de 1r on els hi van fer unes preguntes per tal de poder conèixer-la de més a prop.

Els alumnes de les dues escoles els hi va agradar l’experiència de poder compartir diferents vivències.