Música i natura en acció!!!

El dimecres 13 de juny vam gaudir d’un matí molt especial al Jardí dels Somnis ja que vam celebrar el dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny) i el Dia Internacional de la música (21 de juny).  Música i natura es van donar la mà per embolcallar aquesta festa amb energia, bones vibracions, il·lusió; i on les famílies van ser convidades a assistir-hi.

Cada any el jardí va prenent una mica més de forma i aquest any hem fet un treball per a que a la paret de la bassa es reculli informació sobre les plantes que estan a prop. Després d’observar amb els alumnes de 6è com són algunes plantes, i gràcies a les il·lustracions de la Veronica Guascone, tots els alumnes han ajudat  a fer  el mural durant el més de maig, i ha quedat preciós!!

Palpant, olorant i sentint, cadascú va escollir algunes de les fulles de les plantes que més li agraden per poder elaborar una bosseta dels desitjos, feta amb fulles seques i una pedreta bonica. Així que tothom va pensar un desig de cor (i que farà olor a la planta estimada) i el va posar dins la bosseta. Esperem que es compleixin!

També vam poder admirar les diferents actuacions que ens van oferir els diferents cursos, alguns pares i mares atrevits i alguns dels nostres alumnes talentosos amb els instruments. Ah!, i les mestres també van cantar!!! Gràcies a les mestres de música Judit Romà i Laura Masdeu per fer que els infants visquin la música tant intensament i que gaudeixin cantant, ballant i sentint. La música ens fa ser més feliços!!

També agraïm als pares del comitè, als alumnes de 6è i a la mestra Nuria Damunt i Cristina Villena que ho han fet possible.

Que tingueu bona música tot l’any i que es compleixin els desitjos aromàtics!!