Resultats de la Selectivitat 2018

L’alumne de CFGS d’administració i finances i els 47 alumnes de 2n de batxillerat del Torre de Malla que s’han presentat a les PAU 2018 han superat les proves.

100% d’aprovats!

A més, tres alumnes han assolit una Distinció PAU, que reben els estudiants que a la convocatòria PAU de juny obtenen més d’un 9.

Aquests són l’Enaitz Quílez, amb un 9’3, i la Júlia Sesat i el Marc Saludes, amb un 9’1 tots dos.

Les qualificacions són molt altes en totes les assignatures, però ja us podem dir que en anglès, que sempre preocupa molt  a totes les famílies, 13 dels 47 alumnes han tret més d’un 9: una mica més d’un quart del total!

Felicitats a tots pel vostre esforç i el vostre entusiasme, i a totes les vostres famílies de part del Torre de Malla.