S’AIXECA EL TELÓ! EL TORRE DE MALLA AL TEATRE DE CAN RAJOLER

Divendres, 19 d’abril, vam celebrar la festa de la diada de Sant Jordi al Torre de Malla. L’alumnat d’Arts escèniques i Música va representar l’obra de teatre Criatures de la companyia T de Teatre a Can Rajoler.

9.30 h: Comença la primera funció. L’estrena! Arriben els primers espectadors. L’alumnat de 1 i 2n d’ESO és el primer en veure l’espectacle. Gaudeixen de valent: riures, silencis, aplaudiments.

12 h: Comença la segona i última funció! En aquesta ocasió, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO veuen l’obra. El cos actoral està encara més nerviós: l’estrena ha sortit de meravella i volen estar a l’alçada un altre cop. La il·lusió de sortir a l’escenari per mostrar la feina feta i passar-ho bé actuant és desbordant. L’èxit és absolut!

Títol: Criatures

Direcció: Maria Vives