Premi al Treball de Recerca de l’alumna Rosa Folguera

L‘alumna Rosa Folguera Argelich, matriculada aquest curs 16-17 a 2n de Batxillerat Social ha estat guardonada amb un dels premis de la XIV edició dels Premis a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que organitza i convoca l’UdL. El treball va ser tutorat per la professora Neus López Novau.

El treball de recerca Herència atípica: revolució a l’Associació de Dones Merli d’Alguaire ha estat un dels premiats dins l’Àrea Juridicoeconòmica d’aquesta edició dels Premis, (http://www.udl.cat/serveis/seu/espai/treballsrecerca.html), el jurat dels quals es va reunir el 23 de juny.

Començat el proper curs se li farà entrega del premi. Moltes felicitats, Rosa!