Alumnes de Ciències de la Terra i de Biologia de Batxillerat a la Vall de Boí

De dimecres 15 a divendres 17 de novembre, alumnes de Batxillerat de les matèries de Biologia i de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, fan una estada al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí, on tenen l’ocasió de conèixer aspectes relacionats amb les seves matèries, participant en diverses activitats d’aprenentatge. La sortida la fan conjuntament amb altres estudiants de l’Institut La Mitjana. El temps ha acompanyat i ben segur que l’ocasió per aprendre l’han aprofitat al màxim. En podeu trobar fotos aquí.