VISITA EL JACIMENT IBÈRIC PUIG CASTELLAR 1r ESO

1r. ESO VISITA EL JACIMENT IBÈRIC PUIG CASTELLAR

Els alumnes de 1r. d’ESO van visitar el poblat ibèric de Puig Castellar situat al turó del Pollo, dins del terme de Santa Coloma de Gramenet. Enlairat a 303 metres d’altitud, cosa que permetia als seus habitants controlar el territori, permet veure unes magnífiques vistes de la plana de Barcelona i les serres que la delimiten. Els alumnes van recórrer els carrers del poblat, entrant dins d’una vivenda reconstruïda, van poder conèixer la forma de vida dels seus habitants i les característiques culturals del poble íber.