PROJECTE ERASMUS+. REUNIÓ TRANSNACIONAL A POLÒNIA

Dos professors de l’institut han estat al centre educatiu Zespol Szkol Ponadgimnazjalnych a Czaplinek, Polònia, dins del projecte Erasmus+ que porta per nom “Flying with the wings of mythology through time and space”. Durant la seva estada han pogut conèixer de prop el sistema educatiu… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Entrevisten a Ricard Colet al Rtv El Vendrell, finalista del concurs de lectura en veu alta. Alumne de 2n ESO classificat per la final del XIVè certamen de lectura en veu alta 2018… Llegeix més»

XXIV TROBADA DE CORALS D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Alumnes de 1er Cicle de l’ESO del nostre institut junt amb alumnes de lIES Baix Penedès van participar el dia 10 de maig a la XXIV Trobada de Corals d’Educació Secundària què es va celebrar a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca.
Després d’un assaig general del… Llegeix més»

ALUMNES DE 1r CURS DE ROBÒTICA VISITEN L’EMPRESA DEVISA

El dimarts 24 d’Abril els alumnes de 1r Curs de Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial, acompanyats per diferents professors del departament d’electricitat i pel Coordinador de l’FP Dual, van realitzar la visita a l’empresa Devisa.
Aquesta empresa es dedica a la fabricació de vidres… Llegeix més»

INASISTÈNCIA COL·LECTIVA (10 DE MAIG DE 2018)

L’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO i batxillerat han seguit els procediments establerts per sol·licitar el dret a realitzar la inassistència col·lectiva el dia 10 de maig. Els resultats a favor de secundar-la han estat els següents:  3r d’ESO i 4t d’ESO 71% i a batxillerat el… Llegeix més»

VISITA DEL ESCRITOR ANTONI DALMASES

Los alumnos de 3º ESO leyeron, durante el segundo trimestre, la novela Yo, el desconocido, de Antoni Dalmases, y el 7 de mayo tuvieron la oportunidad de conocer al autor, que vino al instituto para realizar un coloquio sobre esta obra con los alumnos.
Fue una experiencia… Llegeix més»

COL·LABORACIÓ DEPARTAMENTS d’FP TMV-SAN

Avui 7 de maig, alumnes del CFGM Electromecànica de vehicles han fet entrega a la Cap de Departament de Sanitat, Laia Mosella, de la darrera de les tres camilles del taller de Sanitat que han estat modificant i transformant per tal… Llegeix més»

ALUMNES DE COMERÇ A LA FIRA CAMINS D’FP 2018.

Dintre de l’espai de la fira Camins d’FP que es celebra a Tarragona,  els alumnes de primer de grau superior del cicle de gestió de vendes i espais comercials han fet el disseny i muntatge  d’un aparador. És una petita demostració de l’activitat duta a… Llegeix més»

VISITA A IDIADA

L’institut disposa d’un conveni de col·laboració en formació Dual amb Applus IDIADA mitjançant el qual els alumnes de grau superior (CFGS Automoció) tenen l’oportunitat de realitzar l’estada dual en aquesta empresa puntera del sector de l’automòbil.
Com cada any des de que es va iniciar aquesta… Llegeix més»

VISITA A AUTOCARS DEL PENEDÈS

Els alumnes de 2n curs del CFGM Electromecànica de vehicles han visitat l’empresa Autocars del  Penedès on han  pogut veure els vehicles i les tasques de manteniment que s’hi realitzen.
Volem agraïr a l’empresa la seva col·laboració i dedicació.
Llegeix més»

VISITA A FERVE

Els alumnes de 2n del CFGM Electromecànica de vehicles han visitat l’emblemàtica empresa FERVE
Volem agraïr a en Josep Ferret, Joan Alfaro i Jordi Calafell la col·laboració i dedicació que varen oferir als nostres alumnes

APARADORS SANT JORDI 2018

Us presentem la darrera entrega d’aparadors dels alumnes de primer del cicle de grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

Aquest aparador es una botiga de perfums. La il•luminació, està centralitzada a la caixa de perfum de rosa. Hem col•locat un roser sota el… Llegeix més»