.logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactantlogo-tarragonalogo-facebooklogo-iso

PRESENTACIÓ KART ACADEMY

Ahir dimecres 27 de juny es realitzar a la Lira la presentació del kart elèctric que han construit els alumnes dels cicles de GM i GS de la família de Transport i manteniment de vehicles.
Aquest proper dissabte 30 de juny es farà la competició al… Llegeix més»

CASTELLANO: LECTURAS OBLIGATORIAS CURSO 2018-2019

El Departamento de Lengua Castellana y Literatura fija las siguientes lecturas como obligatorias para el curso 2018-2019.
1º ESO:

• Blanca Álvarez, El curso que me enamoré de ti. Ed. Planeta
  • Ana Alcolea, El medallón perdido. Ed. Anaya.
  • Maite Carranza, ¿Quieres ser el novio de mi hermana?. Ed. Edebé

2º ESO:

JA TENIM EL LLIBRE DE RELATS DE 4t!

Ja tenim a les nostres mans el llibre de relats breus que han elaborat els nostres alumnes de 4t d’ESO.
Sota el títol “Mil i una històries” trobem un seguit de relats breus que aborden diferents temes i ens mostren els pensaments dels seus autors:… Llegeix més»

Presentació e-Kart Racing

El professorat i alumnat del departament de TMV presentaran el projecte e-Kart Academy el proper 27 de juny, a les 19h, a l’Auditori de Música del Vendrell.

LA NOSTRA, LA REVISTA

Ja tenim aquí l’edició 27 de La Nostra, la revista de l’Andreu Nin. Esperem que us agradi!

FESTA DELS MENJARS DEL MÓN

Avui dijous, 14 de juny de 2018, a segona hora del matí, a l’Aula d’Acollida del nostre centre, hem dut a terme la FESTA DELS MENJARS DEL MÓN, on hem compartit menjars típics dels països originaris dels alumnes.
Hem parlat pels seus ingredients i de… Llegeix més»