.logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactantlogo-tarragonalogo-facebooklogo-iso

REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO

El proper dijous 06-09-2018 a les 18:00 hores us convidem a la reunió informativa per a les famílies dels nostres alumnes de 1r d’ESO que tindrà lloc a la sala d’actes. Us hi esperem.

LLIBRES DE TEXT ESO, BATXILLERAT, CF I CAS

Aquí us deixem els llibres pel proper curs 2018/2019.
Els llibres digitals de ciències naturals es poden adquirir a partir del 15 de juliol, veure la informació de com adquirir-los dintre de la pàgina web a l’espai del departament d’experimentals. El codi d’escola és: BD421A2ACE

PRESENTACIÓ KART ACADEMY

Ahir dimecres 27 de juny es realitzar a la Lira la presentació del kart elèctric que han construit els alumnes dels cicles de GM i GS de la família de Transport i manteniment de vehicles.
Aquest proper dissabte 30 de juny es farà la competició al… Llegeix més»

CASTELLANO: LECTURAS OBLIGATORIAS CURSO 2018-2019

El Departamento de Lengua Castellana y Literatura fija las siguientes lecturas como obligatorias para el curso 2018-2019.
1º ESO:

• Blanca Álvarez, El curso que me enamoré de ti. Ed. Planeta
  • Ana Alcolea, El medallón perdido. Ed. Anaya.
  • Maite Carranza, ¿Quieres ser el novio de mi hermana?. Ed. Edebé

2º ESO:

JA TENIM EL LLIBRE DE RELATS DE 4t!

Ja tenim a les nostres mans el llibre de relats breus que han elaborat els nostres alumnes de 4t d’ESO.
Sota el títol “Mil i una històries” trobem un seguit de relats breus que aborden diferents temes i ens mostren els pensaments dels seus autors:… Llegeix més»

Presentació e-Kart Racing

El professorat i alumnat del departament de TMV presentaran el projecte e-Kart Academy el proper 27 de juny, a les 19h, a l’Auditori de Música del Vendrell.