.logo-assessoramentLOGO FP DUALlogo-europalogo-innova-fp2logo-xarxa-serveis-empresa2logo-contactantlogo-tarragonalogo-facebooklogo-iso

SORTIDA A RALLYRACC COSTA DAURADA 2017

Els alumnes dels cicles formatius CFGM Electromecànica de vehicles i CFGS Automoció, juntament amb el professorat del departament de TMV, vàrem realitzar una sortida per presenciar una jornada del RALLYRACC COSTA DAURADA 2017.
A primera hora del matí hi érem a Salou… Llegeix més»

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (AMPA)

Des de l’AMPA de l’Andreu Nin ens proposen les següents activitats extraescolars:

• Salsa / Batxata – 12€ (10€ si hi ha més de 12 persones inscrites)
  • Ioga / Kundalini – 20€ (17€ si hi ha més de 12 persones inscrites)

A continuació teniu el cartell amb tota la… Llegeix més»

ATURADA 3 D’OCTUBRE

Des de la Taula per la Democràcia s’ha decidit convocar “com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia d’ahir”, una aturada tècnica.
Per aquest motiu, el centre romandrà tancat i no s’oferirà cap tipus d’activitat.
La nota que us han… Llegeix més»

EXTRAESCOLAR DE ROBÒTICA

Properament farem una reunió informativa de l’extraescolar de robòtica que tindrà lloc al centre.

VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,
Us informem que demà, dia 3 d’octubre, hi ha convocada una vaga general dirigida a tots els treballadors i treballarores del sector públic i privat dins de l’àmbit territorial de Catalunya, de 0 a 24 hores.
El centre garanteix uns serveis mímins d’atenció a l’alumnat… Llegeix més»

DATES I HORARIS D’INICI DE CURS: ESO, BAT, CF i CAS

ESO:
La presentació i inici de classes dels alumnes de l’ESO, serà el 14 de setembre. En el document adjunt teniu l’horari de cada curs. El dia 14, els alumnes seran rebuts a la sala d’actes en l’horari assejalat al document i desprès continuarem fins a… Llegeix més»

OLIMPÍADES DE CLÀSSIQUES 2017

Departament de Ciències Socials
Activitat organitzada per la UAB en la que cada any participen els nostres alumnes de llatí i grec de segon de batxillerat.
http://blogs.uab.cat/estudisclassics/convocatoria-de-la-iii-olimpiada-classica-de-la-uab/… Llegeix més»

ALUMNES DE L’ANDREU NIN VISITEN RÀDIO VENDRELL

El dimecres dia 30 els alumnes que durant aquest curs han fet l’optativa de ràdio han visitat  Ràdio i televisió del Vendrell. Davant la sorpresa de tots  han intervingut al programa La Calaixera que s’estava emetent en directe i han posat a la pràctica… Llegeix més»