Jornada de ciclisme

El passat dissabte 12 de maig, l’alumnat de l’Institut Escola va participar en la fase comarcal de la modalitat esportiva de ciclisme, dintre dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. Un total de 9 alumnes de les categories prebenjamins, benjamins i infantils, es van desplaçar al complex ciclista de Vinallop per realitzar diferents proves, una de resistència i una altra d’habilitat. Les proves estaven adaptades a la categoria dels participants. La jornada va acabar amb un petit esmorzar i l’entrega de trofeus per a tots els participants. Enhorabona!