2n apadrinament digital

Aquestes setmanes estem realitzant al centre la segona activitat d’apadrinament digital dins del marc de l’ Hour of Code, per tal de promoure la programació i seqüenciació dins de les nostres aules.

L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO han treballat el desenvolupament de la seqüenciació d’elements mitjançant dispositius mòbils, amb l’objectiu principal de modificar la manera en què els estudiants es relacionen amb la tecnologia, passant de ser consumidors a creadors tecnològics.

A més, l’alumnat de 4t d’ESO ha exposat a l’entrada del centre els projectes que estan realitzant en la matèria de Tecnologia. Entre els projectes podem trobar un cotxe seguidor de línia, un sintetitzador de música, un reproductor de sons o un emissor de missatges led. Durant els patis, aquests alumnes explicaran el seu funcionament i la seva experiència com a programadors.

Per altra banda, els alumnes de Secundària de la matèria optativa “Robòtica i programació” realitzaran una sèrie d’activitats amb les tauletes utilitzant el programari educatiu Scratch. El resultat final d’aquest treball tindrà com a beneficiaris els alumnes d’infantil de P4 i de 2n de Primària.