Tres bones notícies per acabar el curs: centre referent del programa avancem, joves talents i erasmus

Acabem amb  tres bones i importants notícies que s’han produït a les darreries del present curs:

• Des de fa alguns cursos que formem part dels programes d’innovació en l’àmbit de les llengües (plurilingüisme, tractament integrat de les llengües i avancem). Aquest fet ens… Llegeix més»

Millors booktràilers Viquilletra 2017/18

Dos grups de 3r d’ESO han estat seleccionats com a Millors Booktràilers Viquilletra 2017/2018, projecte col·laboratiu conceptualitzat, dissenyat i produït per LletrA, i la Universitat Oberta de Catalunya, que compta amb l’aliança del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.  Hi participen centres d’arreu del… Llegeix més»

Visita de l’alumnat de 6è

La setmana passada vam rebre la visita dels alumnes de 6è que el curs vinent  començaran l’ESO.
La jornada compta amb la col·laboració d’alumnes de 2n d’ ESO que els acompanyen per llocs i itineraris habituals de l’institut. Són rebuts pel director del centre que explica… Llegeix més»

Visita a l’Institut Pere Martell

El passat divendres 13 d’abril els alumnes del CFGM de Manteniment Electromecànic van visitar les instal·lacions de l’Institut Pere Martell de Tarragona.
El motiu d’aquesta sortida era l’explicació i orientació en els diferents cicles formatius de grau superior que s’imparteixen a l’Institut Pere Martell per a… Llegeix més»

Dia mundial de la poesia 2018

La Unesco va declarar el dia 21 de març Dia Mundial de la Poesia.

Per commemorar aquesta diada, la Institució de les Lletres Catalanes -amb la col·laboració de diverses entitats públiques i privades- celebra una gran festa de la paraula. Es fa la tria d’un autor/a a qui se li encarrega un poema que és traduït a nombroses llengües, . Teniu tota la informació del poema i el poeta triat per a aquesta edició aquí. Visca la poesia!