Visita de l’alumnat de 6è

La setmana passada vam rebre la visita dels alumnes de 6è que el curs vinent  començaran l’ESO.
La jornada compta amb la col·laboració d’alumnes de 2n d’ ESO que els acompanyen per llocs i itineraris habituals de l’institut. Són rebuts pel director del centre que explica… Llegeix més»

Visita a l’Institut Pere Martell

El passat divendres 13 d’abril els alumnes del CFGM de Manteniment Electromecànic van visitar les instal·lacions de l’Institut Pere Martell de Tarragona.
El motiu d’aquesta sortida era l’explicació i orientació en els diferents cicles formatius de grau superior que s’imparteixen a l’Institut Pere Martell per a… Llegeix més»

Dia mundial de la poesia 2018

La Unesco va declarar el dia 21 de març Dia Mundial de la Poesia.

Per commemorar aquesta diada, la Institució de les Lletres Catalanes -amb la col·laboració de diverses entitats públiques i privades- celebra una gran festa de la paraula. Es fa la tria d’un autor/a a qui se li encarrega un poema que és traduït a nombroses llengües, . Teniu tota la informació del poema i el poeta triat per a aquesta edició aquí. Visca la poesia!