Totes som 2n d’ESO – Vincle, identitat i perspectiva isomètrica

L’alumnat dels diferents grups de 2n d’ESO ha dissenyat, a la matèria d’Educació Visual i Plàstica, una figura en perspectiva isomètrica inspirada en ells mateixos, respectant la relació i proporció amb la seva altura i representant la seva identitat externa amb els seus trets  característics.

D’aquesta manera, amb l’agrupació de cada un d’ells, hem creat una peça col·lectiva en la qual s’integra, visibilitza i representa tot l’alumnat d’aquest curs.

L’element comú és l’ús de la perspectiva isomètrica, un mètode gràfic de representació axonomètrica, cilíndrica i ortogonal d’un objecte tridimensional en dues dimensions, en què els tres eixos ortogonals principals, formen angles de 120 º, i les dimensions paral·leles a aquests eixos es mesuren en una mateixa escala.