DIVENDRES DE PROJECTE – Mediació

En aquest DIVENDRES DE PROJECTE venim a presentar-vos el nostre Servei de Mediació.

Es tracta d’un servei de mediació entre iguals, per potenciar la resolució positiva dels conflictes i millorar la convivència al centre.

Aquest servei ja es va posar en marxa el curs passat i per poder accedir-hi cal sol·licitar-ho prèviament. L’alumnat pot omplir una sol·licitud (la trobaran al costat de la bústia) i dipositar-la a la bústia que està penjada al costat del departament de psicologia.

L’alumnat mediador és de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, és voluntaris i ha rebut una formació prèvia. Actualment s’està oferint, com a optativa, formació a alumnat de 3r d’ESO per tal d’ampliar la borsa de mediadors i donar continuïtat al servei.

Desitgem que aquest projecte sigui ben rebut i profitós per a tota la comunitat educativa!