X Trobada de mediació

DESENA TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ DELS INSTITUTS DE SABADELL

Dimecres 25 d’abril, al Casal Pere IV, alumnat de 13 instituts de Sabadell van participar a la desena trobada d’equips de mediació.

La jornada va ser molt especial, es van dur a terme diferents dinàmiques de grups per conèixer-nos millor; vam poder escoltar les experiències d’exalumnes mediadors/es, vam gaudir d’un esmorzar conjunt en el que cada participant va aportar algun “manjar” i, finalment, vam tancar l’acte amb un espectacle màgic.

Poder celebrar aquest desè aniversari ha tingut molta importància perquè significa que una proposta sorgida fa deu anys ha prosperat i encara és vàlida actualment.

El treball de mediació és sempre silenciós, però amb efectes positius en el dia a dia d’un institut. La mediació suposa una aportació a la cultura del diàleg, el consens i la pau i, en general, a la millora de la convivència. Amb aquesta ja són deu les trobades, en les quals els objectius treballats han estat posar en comú la feina feta, compartir experiències i veure els aspectes positius i les dificultats que comporten el treball en equip. Gràcies per fer-ho possible i felicitats, mediadors i mediadores!