Resolent contingències

El divendres 13 d’abril, els i les alumnes de 2n A de TAPSD teníem programat sortir al pati de 8.00 a 9.00h per implementar una activitat física inclusiva, de manera que dos alumnes (el David i el Bryan) havien de fer de Tècnics d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, i la resta d’alumnat fèien d’usuaris. Però… sabeu què va passar?

Doncs que a les 8.00h plovia. Què podíem fer? Anar a l’aula? Anar al gimnàs? Al gimnàs hi havia el grup de 2nB d’ESO, amb el Dani, a punt de fer Educació Física.

El David i el Bryan van proposar fer la implementació amb ells. Així de fàcil. Els nois i noies de 2nB d’ESO de seguida van voler col·laborar amb nosaltres i l’activitat va anar la mar de bé.

Tothom s’ho va prendre seriosament, amb actitud participativa, i uns van poder posar-se en la pell d’una persona cega i altres en el paper del seu acompanyant en una cursa.