POEFA

Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (POEFA)

El nostre centre participa en el Programa per a les Oportunitats educatives en favor de l’èxit escolar (POEFA). Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020. Les accions estan focalitzades en l’alumnat d’ESO i Batxillerat.

El curs 2019-20 l’Institut Ribot i Serra ha participat en el POEFA, sent seleccionat al presentar el projecte Millora de l’oportunitat educativa en ESO i Batxillerat”.

Aquesta convocatòria estableix diferents accions de suport, l’lnstitut Ribot i Serra, el curs 2020-21, participa en tres de les cinc modalitats del programa:

• Modalitat A. Accions de reforç educatiu extern
  • Modalitat B. Extensió educativa amb un component lúdic
  • Modalitat D. Grups interactius per a la creació de comunitat

Relació d’activitats finançades a l’Institut Ribot i Serra:

Visita a Madrid

Desembre / 2021

Forja artística

Novembre / 2021

CRAM

Novembre / 2021

Sortida tutorial 1r i 3r ESO