CURS 2018-19
Acer TravelMate B117-M
1. Aneu a la Coordinació TIC. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.
La seva garantia és de 2 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.
Podeu contactar amb Acer de 3 maneres:
a) Telèfon específic per a Educat:
– Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
– Us obriran una incidència. Cal apuntar-se el número d’incidència. En cas necessari, amb aquest número d’incidència podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
– Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran.
– Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.
4. Durant la reparació, amb el número d’incidència, dirigiu-vos al Secretari per veure si podem deixar-vos un portàtil durant el període de la reparació.