Visita a la biblioteca de Moià

Al llarg del mes d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van visitar, per grups-classe, la biblioteca de Moià. Un cop allà, la visita es va iniciar amb una breu explicació sobre el funcionament de la biblioteca. Posteriorment, els alumnes van realitzar una activitat que consistia en explorar tots els espais de la biblioteca, de manera que servís com a recordatori de tot el que hi podem trobar: servei d’Internet, fotocòpies, préstecs, localització dels temes, etc.

Al final, els alumnes van tenir l’oportunitat de demanar en préstec llibres d’una selecció preparada expressament pels bibliotecaris. I, per acabar, van fer una pràctica de cerca de llibres als prestatges, activitat que va ser valorada molt positivament.

Arnau Pujol, Eloi Gros i Jordi Monsech, alumnes de l’optativa de Revista