L’Institut Moianès participa un any més al recapte d’aliments

El passat divendres dia 1 desembre, els alumnes de l’institut van participar en el recapte d’aliments organitzat pels alumnes de 2n de Cicles Formatius i els alumnes de l’optativa de Revista.

Durant la tercera i la quarta hora, els nois i noies implicats en l’organització van anar passant classe per classe per recollir els aliments que havien portat els alumnes. Posteriorment, els van classificar en caixes.

Finalment, es van recaptar un total de 160 kg, d’entre els quals hi havia aliments de tot tipus: oli, llet, llegums, arròs, pasta, conserves, dolços… El grup que va portar més aliments va ser el professorat, amb 58 kg (més d’una tercera part del total), i l’aliment més recaptat va ser l’arròs, amb una aportació total de 49 kg.

Esperem que la nostra participació pugui ser d’ajuda a molta gent!

Isaac Domínguez, Bernat Estrella, Eloi Gros, Arnau Pujol i Jordi Monsech