Els alumnes de 1r d’ESO participen al “FEM MATEMÀTIQUES”

Dins els concursos de matemàtiques a nivell d’instituts que es fan en el nostre país, hi ha el concurs “FEM MATEMÀTIQUES”, on un grup de 3 o 4 alumnes intenten resoldre problemes en grup i el què és més important, fer un redactat coherent per poder explicar la seva resolució.

Enguany, a 1r d’ESO, el grup format per Jordi Álvarez, Íngrid Domínguez, Xavier Gómez i Ivan Gallaguet ha estat seleccionat per a la segona fase de classificació que tindrà lloc el proper 14 d’abril a Pineda de Mar. Si superessin aquesta fase, passarien a la final de tota Catalunya.

Esperem que estiguin molt inspirats i trobin les solucions adients als reptes que se’ls plantejarà!