Castanyada 2016

El passat 28 d’octubre es va celebrar la Castanyada al centre. Les activitats es van iniciar després del primer pati, els nois i noies de primer i segon d’ESO van participar a les activitats que els havien preparat els alumnes de CFGM.

La primera activitat que es va fer va ser el concurs de pastissos que havien fet els alumnes de primer i segon d’ESO. Els guanyadors van tenir com a premi un esmorzar a la cantina del centre.
Després, van començar les activitats. Una d’elles era el casament zombie (el túnel del terror), i per grups de 5 persones de primer d’ESO entraven a l’aula de música, tot estava molt fosc i unes quantes persones de CFGM els feien ensurts. Una altra activitat era el conta-contes: tres persones van explicar contes de por als alumnes de segon d’ESO a la biblioteca. Mentrestant, els alumnes de primer feien altres activitats: una gimcana al gimnàs del centre, un “Pasapalabra”, una cursa de sacs i una altra activitat que tractava de saber diferenciar la castanyada i el Halloween.
A l’hora del segon pati i fins al final de l’última classe els alumnes de segon d’ESO van fer jocs organitzats per ells mateixos al Saiol. Quan algú perdia, li podien llençar nata, farina, colacao…, per tot el cos.

Els guanyadors del concurs de pastissos van ser:

EL MÉS ORIGINAL:
Ian Climent (2n ESO)
Joan Colillas, Genís Gallifa (1r ESO)

EL MÉS BO:
Imma Álvarez, Ariadna Padrisa (2n ESO)
Max Linuesa, Ferran Purti, Arnau Bermudo (1r ESO)

MILLOR PRESENTACIÓ:
Marc Cirera, Oriol Gaja, Arnau Quirante, Guillem  Viladrich, Aina Fontanet, Jana Meliz, Marta Arnaus, Laia Armadans (2n ESO)
Marta Bernades, Luis Carrero, Elda Serra, Eric Macià, Roger Piella, Jofre Romeu (1r ESO)

Oriol Tort, Blai Carrillo, Aniol Garcia, Blanca López, Kimberly Salas, Alejandra Ortiz (3r ESO)