Taules rodones orientació 2n BTX

Aquest curs hem engegat una activitat d’apropament a la universitat pels alumnes de 2n BTX. Des del 26 de gener fins al 10 de febrer, uns vint-i-cinc ex-alumnes del centre que actualment estan cursant tercer i quart dels seus estudis de grau vindran a explicar la seva experiència universitària.

Volem agrair molt sincerament a tots ells i elles que hagin volgut col·laborar amb nosaltres de forma totalment desinteressada. Sense vosaltres això no hauria estat possible!

Aquí teniu la foto dels participants en les dues taules rodones que es van fer el 26 de gener: Jordi Caelles, Mireia Bellera, Laura Cererols, Marta Oliva, Lali Comas, Laia Oliva, Albert Vilanova, Ferran Barco i Silas Engler, que van venir a parlar d’ADE, publicitat i relacions públiques, educació primària, periodisme, comptabilitat i finances, pedagogia i traducció i interpretació.

img-20170126-wa0011