Setmana del 18 al 22 de juny

L’horari del centre serà de 8:00 a 13:30 hores cada dia, excepte el dilluns, que serà de 9:00 a 13:30 hores.

Us informem que la propera setmana és la darrera del curs i que les activitats previstes pels diferents cursos són les següents:

BTX
Els alumnes només vénen al centre a fer els exàmens.
·1r BTX: proves finals ordinàries.
· 2n BTX: proves finals extraordinàries.

· 4t ESO: viatge final de curs
· 1r, 2n i 3r ESO: proves finals ordinàries.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r ESO que no tenen proves finals faran activitats curriculars formatives i culturals alternatives. En aquest cas, poden venir al centre o quedar-se a casa amb autorització i coneixement dels pares.
Els alumnes de 1r, 2n i 3r ESO que tenen proves finals poden venir només a fer les proves, però per marxar del centre els haurà de venir a buscar el pare, mare o tutor/a legal, o bé, hauran de portar una autorització signada per alguna d’aquestes persones, amb el número de telèfon per corroborar l’autenticitat de dita autorització.