Parada bus

Canvis en la parada del bus escolar

Amb l’objectiu d’evitar els problemes de trànsit que es generen als voltants de l’institut a les hores d’entrada i sortida, s’ha decidit, conjuntament amb l’Ajuntament d’Artés, canviar la ubicació de la parada dels busos escolars i els seus itineraris per l’interior de la vila. Concretament, la parada dels busos serà al carrer Montserrat, al costat de l’institut, davant la porta d’entrada dels alumnes.

La senyalització ja s’ha començat a portar a terme i el canvi es produirà tan aviat com estigui acabada completament.

L’Equip Directiu.