NOVA QUOTA DE MATERIAL

S’informa l’alumnat d’ESO que la nova quota de material didàctic serà de 31 €. Inclou el material fungible i el material digital que despèn l’institut al llarg del curs. S’abonarà d’un sola vegada, conjuntament amb la quota de l’AMPA (que es manté a 20 €) i que trobareu reflectides en la factura de l’empresa IDDINK ja a partir del divendres que ve, dia 29 de juny. La nova quota s’ha decidit d’acord entre l’equip directiu i els presidents sortint i entrant de la junta de l’AMPA. Aquest acord l’haurà de ratificar el Consell Escolar del centre.

La nova quota de material didàctic més quota AMPA per a famílies amb dos germans matriculats serà de 72 € i la de famílies amb tres o més germans quedarà en 83 €. Tanmateix, el sistema informàtic d’IDDINK no permet cobrar imports diferents a cada alumne, per aquest motiu inicialment cobraran 51 € per cada fill/a matriculat. A l’inici de curs es contactarà amb les famílies que hauran pagat en excés per procedir a l’abonament corresponent.