JORNADA DE PORTES OBERTES 2016

El proper dilluns 7 de març, els pares i mares dels alumnes de les escoles d’Avinyó, Santa Maria d’Oló, Calders i Monistrol de Calders podreu assistir a una visita guiada per les instal·lacions de l’institut a les 18.00 hores. I a les 19.00 hores hi haurà una reunió de pares on es donaran les informacions més rellevants de cara al curs vinent.

I el dimecres 9 de març, en el mateix horari, la visita a l’institut i la reunió, es farà pels pares i mares dels alumnes de l’escola Dr. Ferrer d’Artés i de centres no adscrits.

També tenim prevista la visita per a l’alumnat de 6è de primària al nostre institut:

1.Escola Dr. Ferrer d’Artés                                           dilluns 4 d’abril

2.Escola Barnola d’Avinyó                                           dilluns 11 d’abril

Escola Sesmon d’Oló de Santa Maria d’Oló
          Escola Anton Busquets i Punset de Calders