Informacions inici de curs

Si cliqueu a Notícia completa, accedireu a les informacions importants que cal saber per començar el curs 10/11.

Venda de llibres
· Els alumnes de 1r i 2n d’ESO NO heu de comprar llibres, perquè començareu el projecte Educat1x1. Properament us informarem de l’organització de l’inici de curs en relació a aquest projecte.

· La resta d’alumnes podeu adquirir els llibres anant a la Biblioteca de l’institut en aquestes dates:
dijous 2 de setembre, de 17:00 a 20:00 hores
divendres 3 de setembre, de 10:00 a 13:00 hores i de 17:00 a 20:00 hores
dissabte 4 de setembre, de 10:00 a 13:00 hores.

Paral·lelament, segons anuncien al seu bloc, l’AMPA ha fet una oferta de recompra només pel llibre de socials del curs passat de 1r i 2n d’ESO. L’abonament dels llibres es farà efectiu amb un descompte a la factura del material escolar del curs 2010/11. Els interessats heu de portar els lllibres de socials en les dates i hores de venda de llibres que figuren en el paràgraf anterior.

Podeu consultar la llista de llibres en una notícia anterior publicada en aquesta pàgina web.

Beques
Informeu-vos a Secretaria de l’institut a partir del dia 2 de setembre.

Informacions corresponents al dia 8 de setembre
El curs vinent començarà el dimecres 8 de setembre:
· L’alumnat d’
ESO esteu convocats a les 9 hores del matí a l’institut. De 9 a 11 hores tindreu la presentació del curs a càrrec dels tutors corresponents.
· L’alumnat de Batxillerat esteu convocats a les 10 hores del matí. De 10 a 11 hores hi ha prevista la presentació del curs a càrrec del tutor/a.
Es repartirà a l’alumnat l’horari setmanal de matèries i se us informarà de l’assignació d’optatives i de formació alternativa, així com de l’equip de professors que tindreu.

Després de l’esbarjo, les classes es desenvoluparan amb normalitat.

Aquest primer dia l’alumnat heu de portar només llibretes i estoigs.

Transport escolar
Des del 8 de setembre, inclòs, hi haurà servei escolar de transport. El dia 8, la sortida de cada parada serà la mateixa d’un dilluns, car es comença a les 9 hores. A partir del dijous 9 de setembre hi haurà el transport escolar en horari habitual.

Menjador escolar
El dijous 9 de setembre s’iniciarà el servei de menjador escolar, a partir d’aquest curs a càrrec de l’empresa FRESCOOP, que ens oferirà un servei de cuina in situ, o sia, elaborada diàriament en la cuina de l’institut.

Convalidacions de música
Les famílies d’alumnes matriculats a estudis de Música en un Conservatori o en una Escola de Música i que, d’altra banda, vulgueu obtenir el reconeixement o la convalidació a què tingueu dret, hauríeu de passar per la Secretaria de l’institut entre els dies 8 al 14 de setembre de 9:00 a 13.30 hores, on us lliuraran la documentació que us caldrà presentar i us informaran de les condicions.

Guixetes
Els dies 8 a 10 de setembre heu de tornar les claus de les guixetes que teníeu del curs passat segons aquest calendari:
· 2n ESO, 8, 9 i 10 de setembre
· 3r ESO, 8, 9 i 10 de setembre
· 4t ESO, 9 i 10 de setembre
· 1r Batxillerat, 10 de setembre
· 2n Batxillerat, 10 de setembre

La setmana del 13 al 17 de setembre es procedirà al lliurament de les claus de les noves guixetes.

Exàmens de recuperació de 1r de Batxillerat
L’alumnat matriculat a 2n de Batxillerat amb una o dues matèries pendents del primer curs és convocat als exàmens corresponents de recuperació en l’horari detallat seguidament:

MATÈRIA

HORA

DIMECRES 15.09.2010

ANGLÊS

HISTÒRIA DEL MÓN CONTEMPORANI

DIMECRES 22.09.2010

MATEMÀTIQUES

DIMECRES 29.09.2010

CATALÀ

Reunions de pares
Els pares i les mares d’alumnes d’ESO i Batxillerat sou convocats pels tutors a la reunió de presentació i inici de curs, seguint el següent horari:
1r ESO –> 13 de setembre
2n ESO
 –> 14 de setembre
3r ESO –> 15 de setembre
4t ESO
 –> 16 de setembre
1r Batxillerat –>
20 de setembre
2n Batxillerat –> 21 de setembre
Totes les reunions són a les 19 hores.

Us desitgem un bon inici de curs.