BEQUES DESPLAÇAMENT 09/10

BEQUES DESPLAÇAMENT 2009-10

S’ha obert el termini per presentar els ajuts individuals de desplaçament, per als alumnes que el curs 2009/10 estan cursant ESO.

Per a més informació, cliqueu sobre Notícia completa.

DESTINATARIS

Els alumnes que resideixin a Artés, però no disposen d’un servei de transport subvencionat pel Consell Comarcal i que la distància entre el seu domicili i el centre educatiu sigui igual o superior a 3 Kms.

De forma excepcional, sempre i quan la disponibilitat econòmica ho permeti, es podrà atorgar ajuts d’acord amb el següent:

Que la distància des del lloc de residència fins a la parada de bus més propera sigui igual o superior als 3 kms.

TERMINI DE PRESENTACIÓ:    8 de març de 2010

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

• La sol·licitud (emplenada i signada)
  • Fotocòpia de tot el llibre de família
  • Certificat d’empadronament (actual i original)
  • Certificat de l’ajuntament del municipi del sol·licitant que indiqui la distància entre el  domicili  de l’alumne i el centre docent (original)
  • Sol·licitud de dades bancàries (l’alumne beneficiari de l’ajut ha de ser titular del compte)

Documentació específica:

• En cas de disminució (certificat oficial de Benestar social)
  • En cas de representació legal / acolliment (documents acreditatius)

Els interessats passeu per la secretaria de l’institut a informar-vos.