Els alumnes del 4t d’ESO Tecnològic participen a la Fira de Projectes Arduino al Cosmocaixa

El divendres 17 de febrer, s’ha celebrat al Cosmocaixa de Barcelona, la Fira de Projectes “Arduino: Impulsem la Robòtica – Tecnologies Creatives a l’Aula”. Els nostres alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia, han participat presentant el projecte que han anat treballant al llarg del curs, la “Jukebox Arduino”, una caixa de música amb més de 90 cançons per escollir i que ha provocat un èxit de visites al nostre stand. 115 centres que han aportat 1800 alumnes expositors i més de 4000 visitants han omplert el museu de la ciència de robots i de gent.