Departament d'Ensenyament XTEC

epergam atri
atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP
sdges

INFORMACIONS IMPORTANTS PEL CURS 2015-2016

Enviada per scuadras el 21/Jul/2015 - 17:56
ff
Algunes informacions importants pels alumnes i les famílies  de cara al proper curs 2015-2016:

CURS GRATUÏT DE PRECÀLCUL

Enviada per scuadras el 21/Jul/2015 - 16:56
ff
La Universitat Autònoma de Barcelona ofereix a tot el professorat i alumnat de secundària i batxillerat la possibilitat de seguir un curs gratuït de Precàlcul de 8 setmanes de durada orientat a facilitar una formació permanent al professorat en l’àmbit del càlcul matemàtic, i especialment indicat per aquells alumnes que vulguin entrar a qualsevol grau de Ciències i Enginyeria en què se segueixen cursos de Càlcul Matemàtic

CANVIS EN ELS ISBN DE LA LLISTA DE LLIBRES DE TEXT DEL CURS VINENT

Enviada per scuadras el 20/Jul/2015 - 19:43
    ff
    Si us plau, si heu consultat la llista de llibres de text del curs vinent abans del dia 20/07, torneu a mirar la llista doncs s'han produït algunes actualitzacions de dades com els codi ISBN d'alguns llibres,etc.

LLista de llibres

DUES ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ GUANYEN UN PRIMER PREMI DE CIENCIA EN ACCION

Enviada per scuadras el 20/Jul/2015 - 17:16
    ff
    Les alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut, Sònia Villalba i Mireia Turón, conjuntament amb el professor Ivan Nadal, que va estar treballant al nostre institut l'any passat, han obtingut el 1r premi  en la Fira Internacional Ciencia en Acción, en la categoria de Biomedicina i Salut.
    La fira en la qual exposaràn el seu treball tindrà lloc a Viladecans els d
    ies 16 i 17 d'octubre. En el decurs de la fira els serà entregat el seu premi.
    Moltes felicitats!!

E-Pergam, gestió de la biblioteca escolar

Enviada per scuadras el 08/Jul/2015 - 09:07
      ff
      L’ ePèrgam és l’aplicació de gestió de les biblioteques escolars que ofereix el Departament  d'Ensenyament.

BEQUES PEL CURS VINENT

Enviada per scuadras el 03/Jul/2015 - 16:23
      ff
      Enllaços als llocs web del Ministerio i del Departament per demanar beques pel curs vinent:

Encara no han sortit les convocatòries.

UN ALUMNE DE 4T D'ESO ACONSEGUEIX UNA MENCIÓ HONORÍFICA

Enviada per scuadras el 01/Jul/2015 - 08:00

L'alumne Alan López de 4t A ha aconseguit la posició 67 d'un total de 7507 participants del seu nivell a les proves Cangur de matemàtiques.
      La Societat Catalana de Matemàtiques, organitzadora d'aquestes proves, ha distingit l'Alan amb un diploma de menció honorífica i li ha fet un petit obsequi en reconeixement pel bon resultat obtingut.

OFERTA DE TREBALL PER EX-ALUMNES DE MECANITZACIÓ MANOLO HUGUÉ

Enviada per scuadras el 29/Jun/2015 - 19:57
      ff

Hem rebut aquesta oferta de treball per ex-alumnes que han cursat el grau de mecanització al Manolo Hugué

ALUMNES DE 3r d'ESO VISITEN L'AJUNTAMENT

Enviada per scuadras el 19/Jun/2015 - 09:56
      ff

El dia 2 de juny els alumnes de 3r d'ESO d'Educació per a la Ciutadania vam anar a visitar l'Ajuntament de Caldes on ens va rebre molt amablement l'alcalde encara en funcions i  recentment reelegit Jordi Solé i va respondre a totes les preguntes que tenien sobre el funcionament del consistori i la política municipal. Va ser molt interessant i ens ho vam passar molt bé!

VIATGE D'ALUMNES DE QUART D'ESO A L'ALGUER

Enviada per scuadras el 17/Jun/2015 - 11:14
      ff

Aquest any els alumnes de 4t d'ESO han de viatge de final de cicle a l'Alguer.
      Aquí teniu una presentació amb algunes imatges..

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
      GAP
      selec