Departament d'Ensenyament XTEC

epergam atri
atri atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP

OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2016

Enviada per scuadras el 31/Mai/2016 - 19:01
ff
Aquest curs han estat la Maria, el Dea i el Gerard,alumnes de segon de batxillerat d’Economia del’Empresa els qui s’han animat a participar a laOlimpíada d’Economia organitzada per lesuniversitats públiques catalanes.
Moltes gràcies pel vostre entusiasme i esforç!

CAMINADA NOCTURNA SOLIDÀRIA. MANS UNIDES

Enviada per scuadras el 26/Mai/2016 - 16:52
El proper divendres 3 de juny, us convidem a participar a la “VIII Caminada Nocturna Solidària” per la serra de ponent, que preparem amb col·laboració de l'AEG i l'Editorial Alpina.
Ho podem dur a terme gràcies a la solidària col·laboració del nostre Ajuntament, les entitats i empreses que esmentem en el cartell i a benefici del projecte de formació de la dona de Wadali (Ïndia).
Com cada any, clourem la caminada amb un petit ressopó, sorteigs i fi de festa, amb col·laboració desinteressada del popular cantant i animador folk ORIOL BARGALLÓ.
.

DANSA URBANA AL MANOLO

Enviada per scuadras el 25/Mai/2016 - 06:29
    ff
    El passat 20 de maig i gràcies al programa "FlipArt" de la Diputació de Barcelona, els nostres alumnes de 4t d'ESO han tingut el plaer d'escoltar i aprendre de dues grans artistes en dansa urbana, Berta i Clara Pons.

ACTIVITAT DELS ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT D'HISTÒRIA DEL MÓN CONTEMPORANI

Enviada per scuadras el 23/Mai/2016 - 16:46
      ff
      Dijous 19 de maig, els alumnes de 1r de Batxillerat que fem Història del món contemporani vam representar amb satisfacció l'obra "Els feliços anys vint i el crack del 29".

QUALIFICACIONS PROVISIONALS PROVES D'ACCÉS 2016

Enviada per scuadras el 21/Mai/2016 - 10:13
        Consulta de qualificacions de les proves d'accés.
        Feu les consultes
         al web del Departament d'Ensenyament a on vàreu fer la inscripció.
        Heu d'anar a l'apartat "consulta de resultats" /Qualificacions /Provisionals. Necessiteu el núm. de DNI i el codi d'inscripció.

Shakespeare al INS Manolo Hugué en el quart centenari de la seva mort

Enviada per scuadras el 19/Mai/2016 - 18:01
        ff
        Els alumnes de 4rt d’ESO i de 2on de Batx han participat en un concurs d’obres de teatre de Shakespeare a nivel nacional i ho han fet amb Romeo and Julilet i amb The Merchant of Venice.
        A través del link següent podeu visualitzar les seves representacions i podeu votar.
        La representació que consegueixi més vots té com a premi quatre dies a London amb tots les despeses pagades per tot el grup classe.Quan accediu al lloc poseu Manolo Hugué al cercador i podreu veure els tres treballs dels nostres alumnes.
        Animeu-vos i voteu el que més us agradi  !!

La Sonia i la Júlia se'n van al Quebec!! Programa d'intercanvi de 6 mesos Catalunya-Quebec

Enviada per scuadras el 12/Mai/2016 - 16:21
          ff
          Des del curs 2013-14, l'Ins Manolo Hugué participa en el programa d'intercanvi de 6 mesos de durada entre Catalunya i Quebec amb els nostres estudiants de llengua francesa.
          Es tracta d'un conveni que comporta una sèrie d'acords entre el Departament d'Educació de Catalunya, Education International del Quebec, el nostre institut i les famílies acollidores/participants en el projecte.

SORTIDA AL PARLAMENT, AMB ELS ALUMNES DE 1GS D´ADMINISTRACIÓ I FINANCES

Enviada per scuadras el 11/Mai/2016 - 19:56
          Els alumnes de 1r curs de Grau Superior d'Administracií i Finances, van fer una sortida pedagògica al Parlament de Catalunya.

INFORMACIONS DIVERSES PER ALUMNES DE BATXILLERAT

Enviada per scuadras el 10/Mai/2016 - 19:02
          ff
          En aquest document hi trobareu informació sobre el currículum de batxilerat del curs vinent i algunes informacions d'interès com per exemple les notes de tall i les ponderacions de les diferentes opcions acadèmiques després del batxillerat.
          També en aquest altre enllaç, el document a complimentar per triar la modalitat de batxillerat.

3 ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ A LA FINAL DEL V CONCURS DE CRISTAL·LITZACIÓ A L'ESCOLA

Enviada per scuadras el 09/Mai/2016 - 20:10
            ff
            Els alumnes Laura Castellsagués, Jaume Bogarra i Miquel Andon, guanyadors del I concurs de cristal·lització Manolo Hugué, els premis del qual es van lliurar el dia de la celebració de Sant Jordi, van assistir a la Final del V Concurs de Cristal·lització a l'Escola, que va tenir lloc el passat 6 de maig a Cosmocaixa.
              « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
              GAP
              selec