Departament d'Ensenyament XTEC

epergam atri
atri atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP

VÍDEO DE CIENCIES DE LA TERRA

Enviada per scuadras el 27/Jun/2016 - 09:43
ff
Vídeo fet per l'alumne Roberto Martín en una sortida a l'entorn de Caldes de Montbui, en  l'assignatura de Ciències de la Terra (Batxillerat Científic).

2 ALUMNES DE BATXILLERAT GUANYEN UN PREMI DE L'UNIVERSITAT DE VIC

Enviada per scuadras el 27/Jun/2016 - 09:19
ff
Les alumnes de segon del batxillerat científic del nostre Institut, Queralt Gonzàlez i Kesshia Silva han guanyat el premi de treballs de recerca de la Universitat de Vic.
El treball presentat ha estat "Teràpia gènica: els nens bombolla", tutorat per la professora Mertxe Pamplona del departament de Ciències Naturals del centre.
El premi consisteix en 2000 euros en efectiu i un descompte del 40% a la matrícula del primer curs a la UVic. El premi va ser recollit el 21 de juny.

TREBALLS DE 4t D'ESO

Enviada per scuadras el 25/Jun/2016 - 17:07
ff

Una petita mostra dels treballs realitzats pels alumens de 4t d'ESO.

MATRICULACIÓ PAU SETEMBRE. CANVI DE DATES.

Enviada per scuadras el 20/Jun/2016 - 12:32
ff
Us informem que el termini de matrícula a les PAU per a la convocatòria de setembre és del 19 al 21 de juliol.

GRADUACIÓ ALUMNES DE 2N DE BATXILLERAT

Enviada per scuadras el 19/Jun/2016 - 08:36
    ff
     En aquesta pàgina podeu veure imatges de la cerimònia de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat de la promoció 2014-2016.

VIATGE A ROMA 4t D'ESO

Enviada per scuadras el 17/Jun/2016 - 08:04
      ff

Roma és una ciutat magnífica, amb una pila d'història, que per molt que hi voltis sempre hi veus un racó nou. I si no hi has anat mai i la trepitges per primera vegada, cada racó és una sorpresa.
      Alumnes i professors de 4t hi hem anat des del 7 fins a l'11 de juny. Hem caminat molt: 45 quilòmetres, sense comptar-hi els interiors dels museus ni de les esglésies ni els passejos de les estones lliures

Mobilitat Catalunya Quebec 2016-17. Trobada d'alumnat participant en l'intercanvi Catalunya-Quebec

Enviada per scuadras el 16/Jun/2016 - 14:37
      ff
      Des del curs 2013-14, l'Ins Manolo Hugué participa en el programa d'intercanvi de 6 mesos de durada entre Catalunya i Quebec amb els nostres estudiants de llengua francesa.
      Es tracta d'un conveni que comporta una sèrie d'acords entre el Departament d'Educació de Catalunya, Education International del Quebec, el nostre institut i les famílies acollidores/participants en el projecte.

DELF SCOLAIRE

Enviada per scuadras el 16/Jun/2016 - 14:24
      ff
      Durant el mes de maig els nostres alumnes de 3r i 4t ESO es van presentar als examens oficials del DELF scolaire A2 i B1.
      Felicitem-los a tots!!
      No només han obtingut el seu diploma, sinó que a més a més ho han fet amb nota!!

MONÒLEGS CIENTÍFICS A BATXILLERAT

Enviada per scuadras el 14/Jun/2016 - 11:04
      ff
      Aquest curs, els alumnes de Química de 1r de batxillerat han pogut demostrar els seus coneixements científics i alhora els seu sentit de l'humor fent monòlegs científics com una activitat voluntària per millorar la nota.

PRÀCTIQUES DE BIOLOGIA 1r DE BATXILLERAT

Enviada per scuadras el 14/Jun/2016 - 10:51
      ff
      Aquest video de Biologia, fet per l'alumne Roberto Martín de primer de batxillerat, recull algunes de les pràctiques realitzades durant el curs