Departament d'Ensenyament XTEC

atri
atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP
sdges

Esquiada 3r d'ESO 2015

Enviada per vpastor3 el 04/Mar/2015 - 17:06
ff

Ja tenim les fotos i vídeos de l'esquiada. Si entreu a la notícia, podreu veure un recull que ens han anat enviant els alumnes i professors, així us podreu fer una idea dels paisatges i de com ho han passat!!!!

57 alumnes de l'etapa de l'ESO participen al V Concurs de Lectura en Veu Alta Manolo Hugué.

Enviada per scuadras el 03/Mar/2015 - 09:54
logo gv

El Departament de Llengua i Literatura Catalanes de l'Institut Manolo Hugué organitza des del curs 2010-11 el Concurs de Lectura en Veu Alta.
La tria dels candidats que representaran aquest any el nostre Institut al XI Certamen Nacional de Lectura en Veu alta el dia 18 de març va ser realment molt difícil.
Molts alumnes havien preparat amb moltes ganes el concurs i el jurat va tenir molta feina a l'hora de decidir-se.  Per aquest motiu volem felicitar a tots els lectors i lectores i animar-los a seguir gaudint de la lectura.

En aquest document podeu veure els candidats de les dues categories

XV CONCURS DE TRADUCCIÓ DE LLENGUA FRANCESA

Enviada per scuadras el 27/Feb/2015 - 16:01
ff
Un grup d'alumnes de l'Institut Manolo Hugué, el passat 20 de febrer, van participar en el XV Concurs de Traducció de llengua francesa per alumnes de secundària organitzat per la Universitat Pompeu Fabra.

VAGA D'ALUMNES DIES 25 I 26 DE FEBRER

Enviada per scuadras el 24/Feb/2015 - 09:46
ff
El sindicat d'estudiants ha convocat vaga pels dies 25 i 26 d'aquest mes, a la qual s'hi han adherit molts estudiants del nostre institut. El sindicat amb representació al centre (SEPC), només convoca la vaga pel dia 26, malgrat això hi ha alguns grups que han comunicat a la Direcció que faran vaga els dos dies. En aquest document us volem informar de quina serà la postura que adoptarà el centre davant de convocatòria de vagues per part d'organitzacions d'estudiants, d'acord amb el Decret de Drets i Deures dels alumnes i consensuat en el Consell Escolar de l'Institut.

PARTICIPACIÓ A LA FIRA D'EMPRESES SIMULADES

Enviada per vpastor3 el 23/Feb/2015 - 19:50
La Sonia, el Jonathan, l’Ivan i l’Aida, alumnes de segon curs de grau mitjà del CF de Gestió administrativa, han participat a la fira d’empreses simulades que s’ha celebrat a l’auditori AXA de Barcelona, en el marc de les activitats programades en el mòdul professional de Empresa a l’Aula.

CARNESTOLTES 2015

Enviada per vpastor3 el 18/Feb/2015 - 15:10
ff
Aquest any els alumnes de l'Institut Manolo Hugué han tornat a gaudir d'un dia de carnestoltes força divertit, on els alumnes i professors han participat en diferents tallers, jugat, cantat i moltes coses més... si vols veure un vídeo i un recull de fotografies de com s'ho han passat entra a la notícia.

PROPERA JORNADA DE PORTES OBERTES

Enviada per vpastor3 el 12/Feb/2015 - 08:46
ff

Pròximament, tindran lloc en aquest centre les jornades de portes obertes i les xerrades informatives per l'ESO, el batxillerat i els cicles formatius...

PREINSCRIPCIONS CURS 2015-2016

Enviada per vpastor3 el 11/Feb/2015 - 16:14
ff

Aquí teniu la informació general dels calendaris de preinscripció del curs 2015-2016 per l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

INTERCANVI D'ALUMNES CATALUNYA-QUEBEC

Enviada per scuadras el 11/Feb/2015 - 11:06
ff
Aquest any un alumne de 1r de batxillerat  del nostre centre gaudeix d'un intercanvi amb una familia del Quebec durant tres mesos.Va marxar el mes de gener i tornarà a l'abril. L'alumne quebequès va passar amb nosaltres tot el primer trimestre d'aquest curs.

DIMARTS 10 I DIMECRES 11 DE FEBRER: PROVES D'AVALUACIÓ DE QUART D'ESO 2015

Enviada per scuadras el 06/Feb/2015 - 11:46
ff

Per quart cop es fa una prova externa d’avaluació de tot l’alumnat de quart d’ESO de Catalunya, que afecta al voltant de 65.000 estudiants i més de 1.000 centres.

Aquests dos dies, els alumnes de 4t. hauran de venir a l’institut a les 8:30 hores, les proves començaran a les 9h del matí.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
GAP
selec