Departament d'Ensenyament XTEC

epergam atri
atri atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP

UAB SUMMER PROGRAM PER ALUMNES DE SECUNDÀRIA

Enviada per scuadras el 29/Abr/2016 - 08:17
ff
 Des de l’ICE de la UAB han preparat un programa anomenat Activitats d’estiu de l’ICE 2016 – Alumnes de secundàriadirigit a estudiants que estiguin fent enguany 4t d’ESO, Batxillerat o Cicles Formatius.
Són activitats enmarcades en diferents camps d'aprenentatge com poden ser la física i la química, el dret, veterinària, interpretació, geografia, enginyeria, nanociència, la genètica forense o el cinema.
Es tracta de que els estudiants puguin viure a la seva pell què significa ser universitari, compartint l’experiència amb altres joves d’arreu però amb els mateixos interessos.

ALUMNES DE 1r DE MECÀNICA VISITEN EMPRESA A SENTMENAT

Enviada per scuadras el 29/Abr/2016 - 08:05
    ff
     El dia 21 d’abril vàrem fer una sortida amb l’alumnat de 1r. C de mecànica i els  professors Alexis Pegueroles i Manel Mallén  a Servicam de Sentmenat.

ALUMNES DE BATXILLERAT VISITEN EL VHIR

Enviada per scuadras el 29/Abr/2016 - 07:49
      ff
      Els dies 6 i 20 d'abril, els alumnes de Biologia de 1r de batxillerat del Manolo Hugué van visitar el VHIR, el centre de recerca de la Vall d'Hebron

SANT JORDI 2016

Enviada per scuadras el 29/Abr/2016 - 07:37
        ff

ELS ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ PARTICIPEN AL XII CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA PER SISÈ ANY CONSECUTIU

Enviada per scuadras el 21/Abr/2016 - 08:41
        ff El passat dimecres 13 d’abril es va celebrar al Teatre el Patronat de La Garriga els quarts de final del XII Certamen de Lectura en Veu Alta. Va ser un acte molt emocionant, educatiu i divertit. En total van participar 52 alumnes de 19 centres de Primària i Secundària de la nostra zona. A més, van assistir alumnes, mestres i familiars acompanyants.

CONCURS DE CRISTALITZACIÓ MANOLO HUGUÉ

Enviada per scuadras el 18/Abr/2016 - 21:04
        ff
        Els alumnes de 4t d'ESO i 1r de batxillerat ens hem apuntat al V Concurs de Cristal·lització a l'Escola.

IN GIRO PER MILANO

Enviada per scuadras el 18/Abr/2016 - 11:01

ff
          Els passats dies 6, 7 i 8 d’abril de 2016, els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen  l’optativa d’Italià van tenir l’oportunitat de passar els seus coneixements teòrics a la pràctica: directament als carrers de Milà, una de les ciutats més importants d’Itàlia!

Trobada amb els alumnes del collège Saint Moulin de Saint Paul lès Dax

Enviada per scuadras el 08/Abr/2016 - 20:19

ff
            Dijous 7/4 vam gaudir de la visita dels alumnes del collège Saint Moulin de Saint-Paul-lès-Dax, vila francesa agermanada amb Caldes.

PREMIS DE RECERCA JOVE

Enviada per scuadras el 06/Abr/2016 - 13:23

Els Premis de Recerca Jove reconeixen les alumnes Mireia Turon i Sònia Villalba de l’Ins Manolo Hugué pel seu treball científic "Òptica i Visió: estudi i anàlisi dels camps de visió i de lectura, així com de la visió estereoscòpica en funció de l'edat, en una població de Caldes de Montbui (Barcelona)"

PROVES CANGUR 2016

Enviada per scuadras el 06/Abr/2016 - 12:57
              El proper dijous dia 7 d’abril se celebren les proves Cangur , són proves d’habilitats matemàtiques i es fan a nivell de tota Catalunya. El nostre centre hi participa , com cada curs, amb 47 alumnes en total de 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO , 1r BATX i 2n BATX . A més acollim  17 alumnes de 4t i batxillerat de l’Escola Pía per fer les proves

ESPEREM QUE SIGUIN TOT UN ÉXIT I QUE ELS ALUMNES PUGUIN GAUDIR D’AQUESTA EXPERIÈNCIA MATEMÀTICA!!.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
              GAP
              selec