Departament d'Ensenyament XTEC

atri
atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP
sdges

UN ALUMNE DE 4T D'ESO ACONSEGUEIX UNA MENCIÓ HONORÍFICA

Enviada per scuadras el 01/Jul/2015 - 08:00

L'alumne Alan López de 4t A ha aconseguit la posició 67 d'un total de 7507 participants del seu nivell a les proves Cangur de matemàtiques.
La Societat Catalana de Matemàtiques, organitzadora d'aquestes proves, ha distingit l'Alan amb un diploma de menció honorífica i li ha fet un petit obsequi en reconeixement pel bon resultat obtingut.

OFERTA DE TREBALL PER EX-ALUMNES DE MECANITZACIÓ MANOLO HUGUÉ

Enviada per scuadras el 29/Jun/2015 - 19:57
ff

Hem rebut aquesta oferta de treball per ex-alumnes que han cursat el grau de mecanització al Manolo Hugué

ALUMNES DE 3r d'ESO VISITEN L'AJUNTAMENT

Enviada per scuadras el 19/Jun/2015 - 09:56
ff

El dia 2 de juny els alumnes de 3r d'ESO d'Educació per a la Ciutadania vam anar a visitar l'Ajuntament de Caldes on ens va rebre molt amablement l'alcalde encara en funcions i  recentment reelegit Jordi Solé i va respondre a totes les preguntes que tenien sobre el funcionament del consistori i la política municipal. Va ser molt interessant i ens ho vam passar molt bé!

VIATGE D'ALUMNES DE QUART D'ESO A L'ALGUER

Enviada per scuadras el 17/Jun/2015 - 11:14
ff

Aquest any els alumnes de 4t d'ESO han de viatge de final de cicle a l'Alguer.
Aquí teniu una presentació amb algunes imatges..

COMIAT ALUMNES 2n DE BATXILLERAT PROMOCIÓ 2013-2015

Enviada per scuadras el 17/Jun/2015 - 09:17
ff
 En aquesta pàgina podeu veure imatges de la cerimònia de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat de la promoció 2013-2015, així com un recull de fotografíes dels alumnes recordant tots els anys que han estat al nostre institut.

JORNADES DE CONVIVÈNCIA PER ALUMNES DE PRIMÀRIA

Enviada per scuadras el 16/Jun/2015 - 16:25
    ff
     Ja tenim les fotos de les jornades de convivència dirigides als alumnes de les escoles públiques del nostre municipi

JORNADES DE CONVIVÈNCIA PER ALUMNES D'ESO

Enviada per scuadras el 16/Jun/2015 - 16:18
      ff
       Ja tenim les fotos de les jornades de convivència organitzades per alumnes de 1r de batxillerat amb els alumnes de 1r d'ESO del nostre centre.

SINCRORELAT: CONCURS DE RELATS INSPIRATS EN EL SINCROTRÓ ALBA

Enviada per scuadras el 16/Jun/2015 - 12:38
        ff
         Amb l’objectiu de fomentar l'interès per la ciència i la tecnologia, es posa en marxa un concurs de relats inspirats en el Sincrotró ALBA: el SincroRELAT.

L’objectiu del concurs és que els alumnes juguin amb els conceptes científics que hi ha darrera d'una instal·lació com ALBA alhora que col·laborin per treballar en equip.

BEQUES ITACA-SANTANDER PER REALITZAR ESTUDIS DE GRAU

Enviada per scuadras el 16/Jun/2015 - 07:59
          ff
          Per sisè any consecutiu la Universitat Autònoma de Barcelona obre una convocatòria de beques per a alumnes de batxillerat per a poder realitzar els estudis de grau en aquesta universitat.

CALENDARI DE RECUPERACIONS

Enviada per scuadras el 12/Jun/2015 - 18:54
          ff Aquí podeu descarregar els calendaris dels exàmens de recuperació, proves extraordinàries i per pujar nota d'ESO i Batxillerat.
          « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
          GAP
          selec