Departament d'Ensenyament XTEC

atri
atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP
sdges

SORTIDA AL BESOS 3r ESO

Enviada per scuadras el 20/Mar/2015 - 17:43
ff

Els alumnes de 3r han visitat la Depuradora de Montcada els dies 18 i 19 de març

CELEBRACIÓ DE LES PROVES CANGUR 2015

Enviada per scuadras el 20/Mar/2015 - 17:24

El passat 19 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques 2015. Aquesta prova es realitza simultàniament a més de 30 països d’arreu del món i  hi participen milers d’estudiants de secundària.

PROVES CANGUR 2015

Enviada per scuadras el 17/Mar/2015 - 15:26

El proper dijous 19 de març, l'Institut Manolo Hugué tornarà a ser  seu de les proves Cangur , un concurs matemàtic al qual participen, de manera voluntària, estudiants  de 3r i 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat  de tot Catalunya i Balears. Enguany hi participen 39 alumnes del nostre centre i acollim a sis alumnes que venen del SES de Sant Feliu de Codines.

PREINSCRIPCIONS CURS 2015-2016

Enviada per vpastor3 el 17/Mar/2015 - 08:52
ff

Aquí teniu la informació general dels calendaris de preinscripció del curs 2015-2016 per l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

REVISTA CALDES EN TERCERO

Enviada per scuadras el 15/Mar/2015 - 17:17
ff

En aquest enllaç podeu veure el resultat del treball que els alumnes de 3r d'ESO han  realitzat a l'aula.

Es tracta d'una revista: Caldes en Tercero.
L'objectiu educatiu d'aquesta activitat és saber buscar la informació rellevant d'un text  i saber redactar-la de manera adequada.

PROPERES PROVES D'ACCÉS A CICLES SUPERIORS

Enviada per scuadras el 12/Mar/2015 - 17:07
Està oberta l'inscripció a les Proves d'Accés a Cicles Formatius. En aquest document hi trobareu tota l'informació necessària.

Esquiada 3r d'ESO 2015

Enviada per vpastor3 el 04/Mar/2015 - 17:06
ff

Ja tenim les fotos i vídeos de l'esquiada. Si entreu a la notícia, podreu veure un recull que ens han anat enviant els alumnes i professors, així us podreu fer una idea dels paisatges i de com ho han passat!!!!

57 alumnes de l'etapa de l'ESO participen al V Concurs de Lectura en Veu Alta Manolo Hugué.

Enviada per scuadras el 03/Mar/2015 - 09:54
logo gv

El Departament de Llengua i Literatura Catalanes de l'Institut Manolo Hugué organitza des del curs 2010-11 el Concurs de Lectura en Veu Alta.
La tria dels candidats que representaran aquest any el nostre Institut al XI Certamen Nacional de Lectura en Veu alta el dia 18 de març va ser realment molt difícil.
Molts alumnes havien preparat amb moltes ganes el concurs i el jurat va tenir molta feina a l'hora de decidir-se.  Per aquest motiu volem felicitar a tots els lectors i lectores i animar-los a seguir gaudint de la lectura.

En aquest document podeu veure els candidats de les dues categories

XV CONCURS DE TRADUCCIÓ DE LLENGUA FRANCESA

Enviada per scuadras el 27/Feb/2015 - 16:01
ff
Un grup d'alumnes de l'Institut Manolo Hugué, el passat 20 de febrer, van participar en el XV Concurs de Traducció de llengua francesa per alumnes de secundària organitzat per la Universitat Pompeu Fabra.

VAGA D'ALUMNES DIES 25 I 26 DE FEBRER

Enviada per scuadras el 24/Feb/2015 - 09:46
ff
El sindicat d'estudiants ha convocat vaga pels dies 25 i 26 d'aquest mes, a la qual s'hi han adherit molts estudiants del nostre institut. El sindicat amb representació al centre (SEPC), només convoca la vaga pel dia 26, malgrat això hi ha alguns grups que han comunicat a la Direcció que faran vaga els dos dies. En aquest document us volem informar de quina serà la postura que adoptarà el centre davant de convocatòria de vagues per part d'organitzacions d'estudiants, d'acord amb el Decret de Drets i Deures dels alumnes i consensuat en el Consell Escolar de l'Institut.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
GAP
selec