Departament d'Ensenyament XTEC

atri
atri atri atri atri atri angles

Moodle agora
GAP
sdges

SANT JORDI 2015

Enviada per scuadras el 22/Abr/2015 - 16:18
ff
Celebració de la Diada de Sant Jordi al Manolo Hugué:

CONDOL PER LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L'INS JOAN FUSTER

Enviada per scuadras el 21/Abr/2015 - 21:07
ff
L' Ins. Manolo Hugué es solidaritza amb les famílies de les víctimes i amb el claustre i alumnes de l'institut públic Joan Fuster de Barcelona.
A les 12 del matí tots els professors, alumnes  i  personal no docent del centre han fet cinc minuts de silenci a la pista poliesportiva del centre

SELECTIVITAT 2015

Enviada per scuadras el 20/Abr/2015 - 07:38
ff
En aquest document trobareu l'informació general sobre les proves d'accés a la universitat d'enguany: calendari, horaris, matrícula, tribunals,... En l'apartat ALUMNES/PROVES DE SELECTIVITAT d'aquest lloc web hi anirem posant tota l'informació relacionada.

DUES ALUMNES DEL MANOLO HUGUÉ GUANYEN PREMIS A EXPORECERCA JOVE

Enviada per scuadras el 09/Abr/2015 - 09:17
ff
L’Exporecerca Jove és una fira que se celebra anualment en la qual s’exposen els treballs de recerca de joves d’entre 12 i 30 anys. En ella, tots els participants han d’exposar la seva investigació durant tres dies, durant els quals han d’anar responent totes les preguntes plantejades tant pel jurat que puntua els treballs com pel públic assistent a la mostra. A continuació una breu crònica de la seva experiència per part de les dues alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre que es van presentar:

ELS ALUMNES DE 2N DE BATXILLERAT VISITEN EL CICLOTRÓ ALBA

Enviada per scuadras el 07/Abr/2015 - 16:04
ciclo

El dimarts 7 d'abril, els alumnes de 2n de batxillerat científic varen anar a visitar el ciclotró Alba a Cerdanyola del Vallès.

MAKE A CLASSROOM COME TRUE

Enviada per scuadras el 06/Abr/2015 - 09:23
logo gv

El grup de voluntariat de l'Institut Manolo Hugue aquest any s'ha proposat  col·laborar internacionalment donant  suport a una campanya que la ONG "Arquitectes sense fronteres" està portant a terme a Burkina Faso amb la creació de 3 aules.
Durant aquest segon trimestre han organitzat un sorteig amb la finalitat de recaptar fons per a aquest propòsit.
Web del Projecte
Cartell informatiu del sorteig.
La idea és poder fer arribar l'educació a altres nens arreu del món

XERRADES A CAN RIUS PELS ALUMNES DE BATXILLERAT

Enviada per scuadras el 06/Abr/2015 - 08:42
ff
Divendres 27 de març els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han participat a una jornada especial, amb un seguit de xerrades a la Sala Noble de Can Rius.
Han estat organitzades en col.laboració amb El Toc i la Regidoria de Participació Ciutadana.

CONCURS LITERARI SANT JORDI 2015

Enviada per vpastor3 el 06/Abr/2015 - 08:36
ff
Des dels departaments de llengües de l'Institut ús animem a participar en el "Concurs Literari Sant Jordi 2015". Les bases del concurs les podeu veure a la web del centre dintre de l'apartat Activitats/Sant Jordi i en aquesta mateixa notícia. Esperem la vostra participació en l'apartat de poesia o en el de prosa, o en els dos. Anima't!!!

Bases Concurs Sant Jordi 2015

SORTIDA AL BESOS 3r ESO

Enviada per scuadras el 20/Mar/2015 - 17:43
ff

Els alumnes de 3r han visitat la Depuradora de Montcada els dies 18 i 19 de març

CELEBRACIÓ DE LES PROVES CANGUR 2015

Enviada per scuadras el 20/Mar/2015 - 17:24

El passat 19 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques 2015. Aquesta prova es realitza simultàniament a més de 30 països d’arreu del món i  hi participen milers d’estudiants de secundària.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
GAP
selec