Beques Post-obligatòria CURS 2024-2025

Terminis per fer la sol·licitud:

· El termini per sol·licitar la beca de la convocatòria general per al curs 2024/25 és del 19 de març del 2024 a les 9 h., fins al 10 de maig del 2024 a les 15 h. (hores peninsulars). No ho deixis per al final. Demana la teva beca encara que no sàpigues el que estudiaràs o fins i tot si vas a estudiar o no.

· El termini per demanar l’ajut de necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024/25 s’espera que comenci el maig del 2024.

Us passem l’enllaç al web del ministeri on trobareu tota la informació necessària i l’accés al formulari de sol·licitud.

MEFP: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/fp-bachillerato-otros/tipos-de-becas.html

També podeu trobar informació al web del Departament d’Educació.

Alumnes de 1r de Batx al debat sobre la salut mental a l’adolescència

El dia 10 d’octubre, un grup d’alumnes de 1r de Batxillerat que cursen la matèria optativa de Psicologia va participar en el debat sobre la salut mental a l’adolescència que va organitzar la referent de Benestar Emocional i Comunitària de l’Equip d’Atenció Primària de la Vall del Tenes. L’activitat, que es va dur a terme a la biblioteca municipal Ca l’Oliveres, servia per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental, que se celebra precisament en aquesta data.

Vam visualitzar el documental de “Buscant la sortida” (TV3, 2021), que va servir de punt de partida per compartir idees i opinions sobre l’evidència que el benestar emocional de joves i adolescents ha anat empitjorant en els darrers anys, especialment d’ençà del confinament produït per la pandèmia. Va ser una activitat molt enriquidora, tant des del punt de vista formatiu com personal.

Matrícula extraordinària de Batxillerat

Matrícula extraordinària de Batxillerat: del 7 al 10 de setembre.

Documentació de consulta (no cal imprimir-la):

1. Informació matrícula Batxillerat : conté el llistat de tot el que cal adjuntar a la matrícula.
  2. Notificació Google G Suite.
  3. Pagament del material i AMPA:
    3.1-Pagament material alumnes Batxillerat 2021-2022

Documentació que cal presentar:

1. Dades Educació Física NOMÉS ALUMNES DE 1r CURS DE BATXILLERAT.
    2. Autorització d’imatge.
    3. Autorització de sortides; patis i ultimes hores  BATXILLERAT.
    4. Autorització de correu i recursos digitals.
    5. Normativa ús dispositius mòbils .
    6. Els alumnes nous al centre, a més, han de presentar:
      1. Full de matrícula

Per omplir tots els documents teniu tres opcions:

• emplenar i imprimir aquests documents i portar-los al centre.
      • o podeu venir a recollir una còpia en paper a la consergeria del centre.

Per lliurar la documentació:

• podeu enviar-la per correu electrònic a l’adreça a8052955@xtec.cat indicant a l’assumpte “BATXILLERAT i el nom de l’alumne/a”.
      • o podeu lliurar-la en paper en la secretaria del centre.

Per a qualsevol dubte podeu trucar de 8:30 a 14:30 h al 93 841 66 25.