ELS NOSTRES HORTOLANS

Aquest curs, per primera vegada, el Seminari de Ciències Naturals ha endegat un crèdit variable dedicat als treballs de l’hort amb la finalitat que els alumnes coneguin les feines bàsiques de l’horticultura i les característiques de les hortalisses que s’hi conreen.

EL COR ET FA ESTIMAR. ESTIMA’L!

Sota aquest bonic lema es va celebrar, el passat dijous 13 de desembre de 2007, la campanya per a recollir fons per la Marató de TV3 d’enguany, dedicada a les malalties cardiovasculars.
En total, i només en mitja hora, estona que va durar l’activitat de recollida… Llegeix més»

TALLERS 4t d’ESO

Els dies 12 i 13 de novembre de 2007, els alumnes de 4t d’ESO realitzaran uns tallers titulats “NO EM RATLLIS!!!”, promoguts pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, destinats a la prevenció del consum de drogues i alcohol.
Per veure l’horari de realització… Llegeix més»

SORTIDA DE TUTORIA DE 1r D’ESO

El dimecres, 24 d’octubre, el alumnes de 1r d’ESO fan la sortida de tutoria d’inici de curs. Dels 4 grups que hi ha, 2 van a Pedret i els altres 2, a la Serra de Noet.

TALLER DE TEATRE

El Taller de teatre del nostre institut començarà el proper dijous, 18 d’octubre i tindrà la participació d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, així com de 1r de BAT. Esperem que treballin molt i puguin oferir-nos una bona obra, com la del curs passat.

ANEM AL TEATRE

El dimarts, 23 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO faran una sortida al teatre per tal d’assistir a la representació de l’obra “JA N’HI HA PROU”.