Revista especial Sant Jordi

Aquest any l’institut de Camarles va preparar una diada especial per motiu de Sant Jordi.
Els dies previs a la jornada, els alumnes van decorar l’institut amb dibuixos, recomanacions de llibres, fotografies filosòfiques i matemàtiques. També van redactar poemes en català, narrativa breu… Llegeix més»

OCEANOGRÀFIC VALÈNCIA

El 25 d’abril els alumnes de 3r ESO i els alumnes de Ciències de 1r de Batxillerat van fer una visita a l’Oceanogràfic de València. L’Oceanogràfic està situat en el complex arquitectònic avantguardista de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, constitueix… Llegeix més»

PICALLETRES