FESTIVAL DE NADAL

El proper dijous dia 22 de desembre el centre té previst celebrar el Festival de Nadal de l’Institut. Aquest any es realitzarà al Teatre Conservatori de Manresa amb el següent horari:

·     18:00-20:00: Alumnes de primer cicle de l’ESO (1r i 2n d’ESO).

·      20:00-22:00: Alumnes de 2n cicle d’ESO (3r i 4t d’ESO) i post-obligatoris.

Com cada any, cada alumne/a haurà de venir acompanyat, com a mínim d’un adult que se’n responsabilitzi.

La venda d’entrades es farà a la consergeria del centre a partir del dilluns dia 5 de desembre fins que s’exhaureixin, al preu de 2 € cadascuna.

Els alumnes que actuen també han de comprar la seva entrada.

En el cas que l’alumne/a actuï en els dos torns, només haurà de comprar una entrada.

L’horari per comprar les entrades serà de 9:00 a 14:00. I els dimecres de 9:00 a 14:00 i de 15:00-16:00.