CLOENDA PROGRAMA LABORÀLIA

Dimarts dia 5 de juny, es va celebrar l’acte de cloenda del programa Laboràlia impulsat per l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona, en el qual hi han participat un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut.
L’objectiu d’aquest programa és familiaritzar i formar l’alumnat en els diferents oficis que s’ofereixen i donar-los l’oportunitat d’acabar l’educació secundària amb èxit. Enguany hi han participat 82 alumnes dels diferents instituts de Manresa.
L’acte de cloenda es va celebrar al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa amb la presència de la regidora de Cultura i Joventut, Anna Crespo; de la regidora d’Ocupació i Emprenedoria, Cristina Cruz; de la regidora d’Ensenyament i Universitats, Mercè Rosich així com tot l’alumnat, professorat i les persones que duen a terme el projecte.Durant l’acte es van lliurar els diplomes als nois i noies participants en el programa i posteriorment es va fer la visita a l’exposició dels seus treballs realitzats en els diferents tallers (administratiu, perruqueria, decoració i pintura, electricitat, animació cultural, salut, imatge digital i orientació).

Felicitats!!!