XARRADA DE L’ARXIVER MUNICIPAL JORDI ENFEDAQUE

Al llarg d’aquesta setmana (del 9 al 13 de gener) l’alumnat dels tres grups de primer de batxillerat han gaudit d’una presentació molt interessant i il·lustrativa de l’Arxiver Municipal, Jordi Enfedaque.

Tots ells han après on està ubicat l’Arxiu Municipal, què fa l’arxiver i quina mena de documents de patrimoni municipal i fons documentals hi ha a disposició de tots els ciutadans, molts cedits per particulars. A més, la xarrada va ser molt enriquidora pel fet que l’arxiver va tractar tots aquests aspectes sobre l’arxiu que la majoria dels alumnes desconeixien.

Amb aquesta activitat es pretén donar-los a conèixer aquest servei com una eina més que tenen a l’abast per cercar i consultar informació. De ben segur que a molts d’ells els serà de gran utilitat per fer el Treball de Recerca.

(Mercè Izquierdo i Montse Ruiz)