PROJECTE “NETEGEM ESPAIS DE LA RÀPITA”

El passat 16 de novembre, els alumnes del grup 5 de l’assignatura Cultura i valors de 4t d’ESO van iniciar el projecte que s’han proposat per treballar durant tot el curs, relacionat amb el respecte al medi ambient. Després d’unes quantes sessions a classe sobre els valors que més calia reforçar, van arribar a la conclusió que era necessari treballar el valor del respecte al medi ambient. Així, els alumnes del  grup van proposar una activitat de neteja d’espais de la Ràpita que duran a terme alternativament al llarg del curs.

Aquesta activitat forma part d’un projecte més ampli que es desenvoluparà al llarg de les diferents sessions de la matèria i des de diferents vessants i activitats metodològiques, el qual té com a objectiu la conscienciació de la importància d’assimilar en la nostra vida diària una actitud responsable, madura i respectuosa vers el medi ambient. Per tant, les sortides es complementaran en sessions a classe on treballarem la conscienciació de tot l’institut de l’objectiu final: l’important no és netejar, sinó no embrutar.

En aquesta primera sortida, van netejar un espai molt proper a l’institut: les escales i voltants.