L’AAET premia Amal Aboutarik

L’alumna de 2n BATX A Amal Aboutarik ha estat premiada per part de l’AAET (Associació  Àrab  d’Estudiants  de  Tarragona). Aquesta entitat convoca  el Reconeixement Acadèmic pels estudiants d’origen àrab-magrebí. L’objectiu d’aquest reconeixement és la valoració i posterior reforçament positiu de l’esforç realitzat pels estudiants d’origen àrab-magrebí, que finalitzin aquest curs 2016/17 estudis de Batxillerat.

El procés de selecció consta de 2 fases: en la primera es valora l’expedient del batxillerat i l’entrega d’una redacció sobre les expectatives de futur de l’alumne; en la segona fase es trien 15 finalistes que són convocats a una entrevista on se’ls hi fan preguntes de cultura general. En aquesta segona etapa es realitza la selecció dels 3 millors.

El passat dijous, dins de l’acte de tancament del curs acadèmic a l’aula magna de la URV a Tarragona es va fer la selecció final del guanyador/a: Amal Aboutarik. El reconeixement va acompanyat d’un premi consistent en un cap de setmana a València amb totes les despeses pagades per a 2 persones amb visita a Les Ciutat de les Arts i les Ciències.

Des de l’institut felicitem a l’alumna i animem al nostre alumnat a seguir esforçant-se per aconseguir un futur millor.