HORARIS I CALENDARI FINAL DE CURS (a partir de dijous 7 de juny)

Recordem a les famílies que dimecres 6 de juny acaba l’horari normal de classes d’ESO.

Dijous 7 de juny l’alumnat d’ESO farà la tradicional sortida a Port-Aventura.

A partir de divendres 8 de juny comença el Treball de síntesi per a 1r, 2n i 3r d’ESO de 9:00 a 13:35 h. i el Projecte de recerca de 4t d’ESO de 8:00 a13:35 h.

Dijous 14 de juny els alumnes de 1r i 2n d’ESO han de presentar-se a l’hora acordada al centre  per entregar el Treball de síntesi.

Recordem també que dijous 14 de juny, els alumnes de 3r d’ESO no han de vindre al centre (han de preparar les exposicions del divendres 15 de juny).

Dijous 14 de juny, els alumnes de 4t d’ESO fan horari normal de Projecte de recerca i divendres15 vindran a exposar-lo a l’hora acordada.

Finalment, de dilluns 18 de juny a divendres 22 de juny es realitzaran els exàmens de recuperació per a alumnes amb matèries suspeses i també es duran a terme activitats complementàries per a la resta d’alumnat. L’alumnat que no vulgui participar en aquestes activitats haurà de portar, com l’any passat, un document que se li facilitarà on s’indicarà clarament la renúncia a participar en les activitats.

Divendres 22 de juny acaba el curs.

Dilluns 25 de juny a les 19:30 es farà l’entrega de notes als pares de 1r i 2n d’ESO.

Dimarts 26 de juny a les 19:30 es farà l’entrega de notes als pares dels alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. També es lliuraran les notes a l’alumnat de 2n de batxillerat dimarts 26 de juny.