ELS ALUMNES DE MECATRÒNICA D’AMPOSTA VISITEN L’ESCOLA D’AQÜICULTURA

El passat dia 8 de febrer, a  l’Escola d’Aqüicultura de l’institut els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita s’ha realitzat la primera col·laboració interdisciplinària amb alumnes de 1er del CFGS de Cultius Aqüícoles i els alumnes de 2n curs de Mecatrònica Industrial de l’INS Montsià d’Amposta.

L’objectiu ha estat proporcionar als alumnes d’ambdós centres l’oportunitat d’estar en contacte directe amb els respectius sectors: l’aqüícola i el de manteniment industrial i així poder observar in situ les sinèrgies que es poden derivar.

L’activitat ha consistit en una visita tècnica a l’Escola d’Aqüicultura per poder mostrar als alumnes de mecàtronica:  com és de complex el grau de manteniment de les instal·lacions aqüícoles, observant i analitzant els processos productius.  A més,  s’ha complementat amb una Màster Class per part de l’alumnat de mecatrònica industrial. Durant la trobada, es van intercanviar els coneixements dels sistemes hidràulics d’ús habitual en l’escola d’aqüicultura i es va fer l’especejament de dos bombes centrífugues.

(Montse Garrido Pintó)