DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Dilluns 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Els centres educatius incideixen de manera més especial durant aquesta diada en la tolerància, la concòrdia i el respecte als Drets Humans. A més, el 30 de gener es commemora la mort del líder nacional i espiritual de l’Índia, Mahatma Gandhi a mans d’un fanàtic hinduista.

A l’institut Els Alfacs farem una activitat especial que consistirà a escoltar per megafonia a les 9:45 dilluns 30 de gener els manifestos realitzats pels alumnes de 4t d’ESO. En acabar les lectures dels alumnes i per concloure l’acte, se sentirà la cançó de John Lenon Give Peace a Chance i mentre sonarà la cançó a tot el centre, s’anirà projectant, sense so, el vídeo que teniu en aquest article.

(Departament de socials – Noèlia Borràs)