CULTURA I VALORS

(Rosanna de la Vega)

Els alumnes de 1r d’ESO que cursen la matèria de Cultura i Valors van visionar la pel·lícula  Mi pie izquierdo de Jim Sheridan. La pel·lícula serveix per poder fomentar el valor de l’empatia. Després de veure el film van poder realitzar una activitat a través de la qual havien d’imaginar per un moment que no tenien visió i tampoc podien fer servir un braç. Així, simulaven que es llevaven de dormir i  s’havien de preparar l’esmorzar  i també s’havien de vestir per anar a l’institut.

Va estar tot un repte per a l’alumnat tanmateix els va servir per adonar-se de tots els entrebancs que poden tindre companys com ells però que tenen algun tipus de discapacitat.

PER VEURE TOTES LES FOTOS CLICA AQUÍ.

Rosanna de la Vega