Acaba amb èxit l’intercanvi amb França 2018

Dilluns a les 21 h van tornar cansats i satisfets els 19 alumnes de 3r d’ESO del nostre centre que han passat 6 dies (2-7 maig 2018) al poble francès de Brives-Charensac. Ha estat una magnífica i enriquidora experiència que no oblidaran. des del centre felicitem als professors responsables per l’èxit de l’intercanvi. Prèviament, del 19 al 23 de març de 2018, els alumnes francesos ja van estar al nostre poble i van marxar també molt satisfets.

Al centre s’imparteixen classes de matemàtiques en anglès apostant pel plurilingüisme ja que volem preparar els nostres alumnes per a un futur entorn laboral internacional. En aquest cas però s’ha aprofitat per reforçar lal llengua francesa. El centre ha participat en diferents intercanvis d’estudiants amb diferents països ja que sortosament les famílies rapitenques estan molt implicades en els intercanvis i tenim més demanada que oferta per participar.

Podeu consultar més fotografies aquí.