PROJECTE DE RECICLATGE I REUTILITZACIÓ

Rosanna de la Vega

Cliqueu aquí per veure totes les fotos.

Del 18 al 26 de Novembre de 2017 se celebra la Setmana Europea de Prevenció de Residus. La importància de gestionar bé els residus que generem en la nostra societat i també en els nostres centres d’ensenyament implica donar eines als alumnes perquè es conscienciïn del greu problema que tenim.

El reciclatge creatiu és el fruit d’un treball molt més complexe que implica una educació i un treball a l’aula per tal de garantir la formació dels alumnes en la sostenibilitat i que d’aquesta manera tinguin respecte pel medi ambient, per l’entorn i, per tant, per a les persones.

Des de l’Institut hem participat fent un projecte amb materials reciclats i reutilitzats, per a realitzar l’activitat els alumnes van haver de portar de casa objectes que ja no volien i, a partir de tot aquest material, construir-ne un de nou. Han aconseguit crear, de forma sorprenent, diferents objectes d’utilitat. Ha estat una activitat que ha tingut molt d’èxit en l’alumnat, ja que els ha permès fomentar la creativitat i la imaginació amb objectes que havien de tirar a les escombraries, a part de ser una exercici totalment interdisciplinari i cooperatiu.

Felicitats!