PORTA LA PAU (CONCURS DE PORTES)

La setmana passada els alumnes del centre van decorar les portes de les seues aules amb temàtiques relacionades amb la PAU. Podeu veure totes les portes en aquest enllaç: https://photos.app.goo.gl/cqN0vAZxj5FYKON82

La iniciativa es va dur a terme en les matèries de Religió i Cultura i Valors.

Posteriorment es va realitzar un concurs entre totes les portes, les guanyadores van ser les dels cursos de 1r D, 3r E i 4t D (Cultura i Valors Ètics) i la porta de 2n ESO D (Religió). Cal dir que cada any es porta a terme alguna pràctica relacionada amb el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (30 de gener i dies posteriors) i enguany l’activitat portava el títol “Porta la Pau”.

Aquesta mena d’actes es fan per a incentivar una educació permanent i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.